Carte des peuples gaulois (scan) / Map of the Gallic tribes (scan)

Carte des peuples gaulois (scan) / Map of the Gallic tribes (scan)

Ce soir, je suis un peu énervé car ma voiture vient mystérieusement d'indiquer des voyants moteurs alors que je venais de trouver un travail à Orthez. Je suis encore victime de l'obsolescence programmée et de ses tristes thuriféraires. En signe d'amitié, je vous fournis la CARTE DES PEUPLES GAULOIS (11,8 Mo). Source : Historia, La France des 100 tribus gauloises, février 2021 , Les Editions Croque Futur.

 A comparer avec la carte de l'Arbre Celtique.

This evening, I'm a little upset because my car has just mysteriously indicated engine lights when I had just found a job in Orthez. I'm still a victim of planned obsolescence and its sad thuriferous. As a sign of friendship, I am providing you with the MAP OF THE GALLIC TRIBES (11.8 Mb). Source: Historia, France of 100 Gallic tribes, February 2021, Les Editions Croque Futur.

To be compared with the map of l'Arbre Celtique.

E.L 22/10/2022


 

 

Carte des peuples gaulois / Map of the Gallic tribes
Carte des peuples gaulois (scan) / Map of the Gallic tribes (scan)
 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire